söndag 20 februari 2011

Hungrig, brända baguetter och bränd Sabina

Jaa, jag är hungrig som ett jäkla as, så efter jobbet när älskling hämtade mig så åkte vi till ica för och handla lite smått. Jag blev toksugen på småvarma baguetter så smöret och osten blir småsmält. Sagt och gjort, satte igång ugnen och senare de där nedrans baguetterna. Jag och T satt och pratade och jag hade tankarna på brödet, likförbannat så brändes de vid och blev STENHÅRDA, alltså jag kunde slå ihjäl folk med de :( så jag slängde de och nu sitter jag och funderar på vad jag ska äta istället :/

Sen skulle jag ställa in gallret i ugnen igen, och känner bara världens smärta på handen. Tror ni inte på fan att jag brände mig också? :( Så nu har jag ett brännmärke på handen som svider satan :/ Lite synd om mig är det faktiskt, så bara för det ska jag byta om till mjukisbyxor och sura i soffan en stund :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar